Vernepleierens kompetanse - et svar på Samhandlingsreformens visjon om helhetlige og koordinerte pasientforløp?
dc.contributor.author | Dolen, May Kristin | |
dc.date.accessioned | 2013-05-27T09:14:34Z | |
dc.date.available | 2013-05-27T09:14:34Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/153011 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikk | no_NO |
dc.subject | Vernepleiekompetanse | no_NO |
dc.subject | Vernepleie | no_NO |
dc.subject | Kompetanse | no_NO |
dc.subject | Koordinatorrollen | no_NO |
dc.subject | Samhandlingsreformen | no_NO |
dc.subject | Pasientforløp | no_NO |
dc.title | Vernepleierens kompetanse - et svar på Samhandlingsreformens visjon om helhetlige og koordinerte pasientforløp? | no_NO |
dc.title.alternative | The social educator's expertise - an answer to interaction reforms (samhandlingsreformen) challenges? | no_NO |
dc.type | Bachelor thesis | no_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Bachelor i vernepleie [347]