Hvordan bidra til å bedre skoledagen for barn med utfordrende atferd
dc.contributor.author | Bolli, Mali Emelie Langnes | |
dc.date.accessioned | 2013-05-15T12:45:52Z | |
dc.date.available | 2013-05-15T12:45:52Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/153069 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikk | no_NO |
dc.subject | Utfordrende atferd | no_NO |
dc.subject | Problematferd | no_NO |
dc.subject | Skole | no_NO |
dc.subject | Miljøarbeid | no_NO |
dc.subject | Barn | no_NO |
dc.subject | Forsterkning | no_NO |
dc.title | Hvordan bidra til å bedre skoledagen for barn med utfordrende atferd | no_NO |
dc.title.alternative | How to contribute in increasing the quality of a school day for children with challenging behaviour | no_NO |
dc.type | Bachelor thesis | no_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Bachelor i vernepleie [347]