Betydningen av struktur og forutsigbarhet for elever med Asperger syndrom
dc.contributor.author | Lødøen, Christine | |
dc.date.accessioned | 2015-10-30T12:29:28Z | |
dc.date.available | 2015-10-30T12:29:28Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2358759 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikk | nb_NO |
dc.subject | Asperger syndrom | nb_NO |
dc.subject | Skolen | nb_NO |
dc.subject | Forutsigbarhet | nb_NO |
dc.subject | Struktur | nb_NO |
dc.subject | Mestring | nb_NO |
dc.subject | Motivasjon | nb_NO |
dc.title | Betydningen av struktur og forutsigbarhet for elever med Asperger syndrom | nb_NO |
dc.title.alternative | The significance of structure and predictability for students with Asperger syndrome | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Bachelor i vernepleie [347]