dc.contributor.author | Malones, Bente Dale | |
dc.date.accessioned | 2019-02-12T14:29:03Z | |
dc.date.available | 2019-02-12T14:29:03Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7962-256-7 (trykt) | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7962-257-4 (elektronisk) | |
dc.identifier.issn | 1894-4078 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2585071 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikk | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Arbeidsnotat / Working paper;2019:2 | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Har den teoretisk svake sykepleiestudenten mulighet til å øke kunnskapstilfanget i praksis? | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |