Browsing Brage HiM by Author "Hoemsnes, Helene"
Now showing items 1-7 of 7
-
Balansekunst å lede tverrprofesjonelle team? Fagessay
Hoemsnes, Helene (Arbeidsnotat / Working paper;2020:2;, Working paper, 2020)Tverrprofesjonelle team synes som myndighetenes svar på komplekse utfordringer i helse og omsorgs sektoren. Lederen som har klare føringer fra forvaltningen både faglig og økonomisk, samtidig som det er klare nasjonale ... -
Etablering av praksis initiert utdanning: årsstudiet i velferdsteknologi på bachelornivå
Grønvik, Cecilie Utheim; Hoemsnes, Helene; Bach, Terje; Svenning, Geir Arne; Eines, Trude Fløystad (Arbeidsnotat / Working paper;2018:4, Working paper, 2018) -
Fagansvarlig for en videreutdanning og forsker knyttet til studentenes læring – en mulig kombinasjon?
Hoemsnes, Helene (Arbeidsnotat / Working paper;2019:11, Working paper, 2019) -
Historiefortelling som brobygger mellom praksis og høyere utdanning
Hoemsnes, Helene; Stokken, Roar (Chapter, 2019)Artikkelen undersøker historiefortelling som del av en videreutdanningsmodell. Historienes funksjon som brobygger mellom praksis og teori blir studert på basis av narrativers egenskaper. Analysen er gjort ved hjelp av ... -
Tverrfaglig videreutdanning i psykososialt arbeid med barn og unge ved Høgskolen i Molde : fokus på pedagogisk utviklingsarbeid
Hoemsnes, Helene (Arbeidsnotat / Working Paper;2020:3, Working paper, 2020) -
Tverrprofesjonell samarbeidslæring (TPS) ved Høgskolen i Molde
Ødegård, Atle; Sæbjørnsen, Siw; Hegdal, Tone; Bergum, Inger Elisabeth; Brask, Ole David; Inderhaug, Hans; Iversen, Hans Petter; Hoemsnes, Helene; Myklebust, Kjellaug; Bekkevold, Nils; Almås, Synnøve Hofseth; Vasset, Frøydis Perny; Willumsen, Elisabeth (Arbeidsnotat / Working paper;2015:5, Working paper, 2015)Tverrprofesjonell samarbeidslæring (TPS) er nødvendig for å sikre god kvalitet på helse- og sosialtjenestene. Ved Høgskolen i Molde arbeides det aktivt for å anvende TPS som virkemiddel på tvers av profesjonsutdanningene ... -
Veiledning og underveisvurdering av skriftlig studentarbeid
Hoemsnes, Helene (Arbeidsnotat / Working paper;2020:1;, Working paper, 2020)