Stasjonsundervisning: Til nytte for elever med ADHD?
dc.contributor.author | Vaksvik, Thor-Olav | |
dc.date.accessioned | 2011-12-06T14:04:15Z | |
dc.date.available | 2011-12-06T14:04:15Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/153001 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Molde | no_NO |
dc.subject | ADHD | no_NO |
dc.subject | Skole | no_NO |
dc.subject | Stasjonsundervisning | no_NO |
dc.subject | Tilrettelegging | no_NO |
dc.subject | Mestring | no_NO |
dc.subject | Samarbeid | no_NO |
dc.title | Stasjonsundervisning: Til nytte for elever med ADHD? | no_NO |
dc.title.alternative | Pupils with ADHD and adapted learning methods | no_NO |
dc.type | Bachelor thesis | no_NO |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Bachelor i vernepleie [347]