Roller og rolleforventninger ved bruk av avatarer i en fjernundervisningskontekst
dc.contributor.author | Ludvigsen, Kristine | |
dc.contributor.author | Jæger, Bjørn | |
dc.date.accessioned | 2011-10-17T09:20:36Z | |
dc.date.available | 2011-10-17T09:20:36Z | |
dc.date.issued | 2011-06 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7962-134-8 (trykt utg.) | |
dc.identifier.issn | 1501-4592 (trykt utg.) | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/153701 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Molde | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Arbeidsnotat;2011:1 | |
dc.subject | Avatarer | en_US |
dc.subject | Fjernundervisning | en_US |
dc.subject | Læringsmiljø | en_US |
dc.subject | Kommunikasjon | en_US |
dc.subject | Second Life | en_US |
dc.subject | Simulering | en_US |
dc.title | Roller og rolleforventninger ved bruk av avatarer i en fjernundervisningskontekst | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |