Kan en kommunedelplan for sykkel bidra til å øke antall sykkelreiser i en kommune? - En casestudie fra Arendal kommune
dc.contributor.author | Lindaas, Ingvild Møgster | |
dc.date.accessioned | 2014-11-10T13:17:57Z | |
dc.date.available | 2014-11-10T13:17:57Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/225694 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikk | nb_NO |
dc.subject | Arendal kommune | nb_NO |
dc.subject | Sykkelbruk | nb_NO |
dc.subject | Kommunal plan | nb_NO |
dc.subject | Planlegging | nb_NO |
dc.subject | Arealplanlegging | nb_NO |
dc.title | Kan en kommunedelplan for sykkel bidra til å øke antall sykkelreiser i en kommune? - En casestudie fra Arendal kommune | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |