dc.contributor.author | Malones, Bente Dale | |
dc.date.accessioned | 2019-02-12T14:04:06Z | |
dc.date.available | 2019-02-12T14:04:06Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2585059 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikk | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Arbeidsnotat / Working paper;2019:3 | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvilke muligheter har praksisveileder til å veilede den teoretisk svake sykepleiestudenten fram til bestått/ikke bestått, i et helsevesen som er styrt av effektivisering og resultatstyring? | nb_NO |
dc.type | Working paper | nb_NO |
dc.date.updated | 2020-05-19 | |