Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorDolles, Harald
dc.contributor.authorToivonen, Teija Annika
dc.date.accessioned2021-05-07T08:52:04Z
dc.date.available2021-05-07T08:52:04Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2754097
dc.language.isoengen_US
dc.publisherHøgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikken_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleValue co-creation with social media The case study of Formula One and ABB Formula E Twitter accountsen_US
dc.typeMaster thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal