Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorTolcha, Tassew Dufera
dc.contributor.authorTalalyan, Lusine
dc.contributor.authorObasi, Victor Chinaza
dc.date.accessioned2021-09-21T08:58:15Z
dc.date.available2021-09-21T08:58:15Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2779784
dc.language.isoengen_US
dc.publisherHøgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikken_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleUnderstanding the preferences of Norwegian consumers for logistics services within online retailing of apparel productsen_US
dc.typeMaster thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal