Hvordan kan Talking Mats kan føre til økt empowerment hos autistiske barn med kommunikasjonsvansker?
dc.contributor.author | Moi, Tanita | |
dc.date.accessioned | 2011-12-05T12:46:30Z | |
dc.date.available | 2011-12-05T12:46:30Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/152975 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Molde | no_NO |
dc.subject | Autisme | no_NO |
dc.subject | Barn | no_NO |
dc.subject | Talking mats | no_NO |
dc.subject | Kommunikasjon | no_NO |
dc.subject | Empowerment | no_NO |
dc.subject | Habilitering | no_NO |
dc.title | Hvordan kan Talking Mats kan føre til økt empowerment hos autistiske barn med kommunikasjonsvansker? | no_NO |
dc.title.alternative | How do Talking Mats lead to increased empowerment for autistic children with communication diffivulties? | no_NO |
dc.type | Bachelor thesis | no_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Bachelor i vernepleie [347]