Videreutdanning i psykososialt arbeid med barn og unge
Her presenteres et utvalg fordypningsoppgaver innen videreutdanningen Psykososialt arbeid med barn og unge, ved HiMolde
Studenten har opphavsrett til oppgaven (jfr Åndsverkloven), men studenten har gitt Høgskolen i Molde tillatelse til å gjøre oppgaven søkbar og tilgjengelig på internett gjennom Brage HiM
Nye registreringer
-
Forebygging av psykososiale vansker hos barn og unge med epilepsi i regi av spesialisthelsetjenesten
(Student paper, others, 2020) -
Hvordan kan lærere i videregående skole jobbe med temaet livsmestring på en god måte for elevene?
(Student paper, others, 2020) -
Hvilke muligheter kan hjem/skole-samarbeid gi for å hindre skolevegring?
(Student paper, others, 2020) -
Tek du det du får, eller får du det du treng?
(Student paper, others, 2020) -
Korleis kan miljøterapi og aktivitet/arbeid bidra til at ungdom med utfordringar vert sjef i eige liv?
(Student paper, others, 2020) -
Psykososialt arbeid med einslege mindreårige flyktningar
(Student paper, others, 2020) -
Korleis kan enkelte rammebetingelsar i kommunen kan påverke moglegheitene for endring hos marginaliserte ungdom
(Student paper, others, 2020) -
Fortellingen om «generasjon prestasjon»
(Student paper, others, 2020) -
Uante muligheter i samarbeidet mellom skole og hjem - når barnet har utagerende atferdsvansker
(Student paper, others, 2020) -
Miljøterapeut i ungdomskolen en ressurs for psykososialt miljø?
(Student paper, others, 2018) -
Utviklingstraumer, epigenetikk, arv og miljø - samspillet mellom barnets biografi og menneskelig biologi.
(Student paper, others, 2018) -
Trygg helsemessig oppfølging i barnehage
(Student paper, others, 2018) -
Hvordan kan ansatte i barnehagen avdekke at barn utestenges fra lek og forhindre at utestengelse skjer
(Student paper, others, 2018) -
Miljøterapeuter i skolen
(Student paper, others, 2018) -
LÆREREN SOM BESKYTTELSESFAKTOR I MØTE MED ELEVERS PSYKISKE HELSE
(Student paper, others, 2018) -
Barn i asylmottak og betydningen av et godt barnehagetilbud.
(Student paper, others, 2018) -
Sjølvregulering og moglege samanhengar med tidleg samspel og tilknyting, og medfødde faktorar
(Student paper, others, 2018) -
Hvilke muligheter har ansatte i NAV for å motivere marginaliserte ungdommer til å fullføre videregående skole.
(Student paper, others, 2018)