Blar i Arbeidsnotat / Working paper på forfatter "Hoemsnes, Helene"
-
Balansekunst å lede tverrprofesjonelle team? Fagessay
Hoemsnes, Helene (Arbeidsnotat / Working paper;2020:2;, Working paper, 2020)Tverrprofesjonelle team synes som myndighetenes svar på komplekse utfordringer i helse og omsorgs sektoren. Lederen som har klare føringer fra forvaltningen både faglig og økonomisk, samtidig som det er klare nasjonale ... -
Etablering av praksis initiert utdanning: årsstudiet i velferdsteknologi på bachelornivå
Grønvik, Cecilie Utheim; Hoemsnes, Helene; Bach, Terje; Svenning, Geir Arne; Eines, Trude Fløystad (Arbeidsnotat / Working paper;2018:4, Working paper, 2018) -
Fagansvarlig for en videreutdanning og forsker knyttet til studentenes læring – en mulig kombinasjon?
Hoemsnes, Helene (Arbeidsnotat / Working paper;2019:11, Working paper, 2019) -
Tverrfaglig videreutdanning i psykososialt arbeid med barn og unge ved Høgskolen i Molde : fokus på pedagogisk utviklingsarbeid
Hoemsnes, Helene (Arbeidsnotat / Working Paper;2020:3, Working paper, 2020) -
Tverrprofesjonell samarbeidslæring (TPS) ved Høgskolen i Molde
Ødegård, Atle; Sæbjørnsen, Siw; Hegdal, Tone; Bergum, Inger Elisabeth; Brask, Ole David; Inderhaug, Hans; Iversen, Hans Petter; Hoemsnes, Helene; Myklebust, Kjellaug; Bekkevold, Nils; Almås, Synnøve Hofseth; Vasset, Frøydis Perny; Willumsen, Elisabeth (Arbeidsnotat / Working paper;2015:5, Working paper, 2015)Tverrprofesjonell samarbeidslæring (TPS) er nødvendig for å sikre god kvalitet på helse- og sosialtjenestene. Ved Høgskolen i Molde arbeides det aktivt for å anvende TPS som virkemiddel på tvers av profesjonsutdanningene ... -
Veiledning og underveisvurdering av skriftlig studentarbeid
Hoemsnes, Helene (Arbeidsnotat / Working paper;2020:1;, Working paper, 2020)