Hvordan bidra til positiv endring for barn med problematferd i skolen, ved bruk av ART metoden?
dc.contributor.author | Bergsnev, Therese | |
dc.date.accessioned | 2015-11-04T07:58:57Z | |
dc.date.available | 2015-11-04T07:58:57Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2359182 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikk | nb_NO |
dc.subject | Problematferd | nb_NO |
dc.subject | Sinnekontroll | nb_NO |
dc.subject | Aggression replacement training | nb_NO |
dc.subject | ART | nb_NO |
dc.subject | Sosial ferdighetstrening | nb_NO |
dc.subject | Skolen | nb_NO |
dc.title | Hvordan bidra til positiv endring for barn med problematferd i skolen, ved bruk av ART metoden? | nb_NO |
dc.title.alternative | How to contribute to positive change for children with behavioral problems in school, using ART method? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Bachelor i vernepleie [347]