Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorGammelsæter, Hallgeir
dc.contributor.authorOlsen, Liv Kathrine Berg
dc.date.accessioned2018-12-04T10:16:21Z
dc.date.available2018-12-04T10:16:21Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2575929
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherHøgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikknb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleWhat characterizes the sponsors of the Norwegian Ski Federation Cross-Country’s incentives towards entering a sponsor relationship?nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal