Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorBuvik, Arnt
dc.contributor.authorYawson, Sophia
dc.date.accessioned2019-11-13T13:31:21Z
dc.date.available2019-11-13T13:31:21Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2628308
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherHøgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikknb_NO
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleNovelty, Complexity, Importance, Products and Industry groups as Causal Determinants of the Buying Center Involvement (A multiple case study of Private Organizations in Ghana)nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal