Hvordan påvirker spesialundervisning inkluderingen i overgang fra barneskolen til ungdomsskolen?
dc.contributor.author | Nilsen, Emilie Sollie | |
dc.contributor.author | Hveem, Ane Aasen | |
dc.date.accessioned | 2020-11-27T14:07:31Z | |
dc.date.available | 2020-11-27T14:07:31Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2689989 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikk | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan påvirker spesialundervisning inkluderingen i overgang fra barneskolen til ungdomsskolen? | en_US |
dc.title.alternative | How does special education affect inclusion in the transitison from primary to secondary school? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Bachelor i vernepleie [367]