Funksjonshemmede barns tilhørighet i grunnskolen
dc.contributor.author | Olsen, Malene | |
dc.date.accessioned | 2020-12-11T14:35:47Z | |
dc.date.available | 2020-12-11T14:35:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2718900 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikk | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Funksjonshemmede barns tilhørighet i grunnskolen | en_US |
dc.title.alternative | Affiliation of disabled children in primary school | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Bachelor i vernepleie [347]