Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorStraume, Solveig
dc.contributor.authorOnyekwu, Ifeanyi Lawrence
dc.date.accessioned2022-11-16T10:01:01Z
dc.date.available2022-11-16T10:01:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3032093
dc.language.isoengen_US
dc.publisherHøgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikken_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleUsing social media to achieve specific sport organisational goals: Brand management and stakeholders’ engagement with Facebooken_US
dc.typeMaster thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal