Lærerens tilnærming og dens innvirkning på barn i Tanzania: Lovverk og kontekstuelle faktorer
dc.contributor.author | Holen, Carina | |
dc.date.accessioned | 2023-09-22T09:50:49Z | |
dc.date.available | 2023-09-22T09:50:49Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3091320 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikk | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Lærerens tilnærming og dens innvirkning på barn i Tanzania: Lovverk og kontekstuelle faktorer | en_US |
dc.title.alternative | The teachers approach and its impact on children in Tanzania: Legislation and contextual factors | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Bachelor i vernepleie [347]