Døve barns sosiale skolemiljø på internatskole i Tanzania, sett i lys av Honneth´s anerkjennelsesteori
dc.contributor.author | Næss, Caroline | |
dc.date.accessioned | 2023-09-22T11:28:52Z | |
dc.date.available | 2023-09-22T11:28:52Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3091352 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikk | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Døve barns sosiale skolemiljø på internatskole i Tanzania, sett i lys av Honneth´s anerkjennelsesteori | en_US |
dc.title.alternative | Deaf children´s social school environment at a boardingschool in Tanzania, seen in the light of Honneth´s recognition theory | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Bachelor i vernepleie [347]