Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNæss, Caroline
dc.date.accessioned2023-09-22T11:28:52Z
dc.date.available2023-09-22T11:28:52Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3091352
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Molde - Vitenskapelig høgskole i logistikken_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.titleDøve barns sosiale skolemiljø på internatskole i Tanzania, sett i lys av Honneth´s anerkjennelsesteorien_US
dc.title.alternativeDeaf children´s social school environment at a boardingschool in Tanzania, seen in the light of Honneth´s recognition theoryen_US
dc.typeBachelor thesisen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal