Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLystad, Anne Hilde
dc.contributor.authorBjørkly, Stål
dc.date.accessioned2023-09-28T10:45:01Z
dc.date.available2023-09-28T10:45:01Z
dc.date.created2018-10-10T12:52:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationPsykologi i kommunen (PIK). 2018, 53 (4), 23-31.en_US
dc.identifier.issn1892-3364
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3092665
dc.description.abstractDet har vore mykje fokus på å få psykisk helse på timeplanen for elevar i grunnskulen. I oppropet «Det er et hull i skolens læreplaner» gjekk fleire organisasjonar saman og bad om at psykisk helse kom inn i ny læreplan (Wiker 2015). Fleire har argumentert grundig for at skulen er ein god arena for å lære om psykisk helse (t.d. Andersen, 2016 og Klomsten, 2017). Desse gjev begge gode oversikter over ulike program som har vore prøvd ut i skular, og forskinga som er gjort på desse. I ny overordna del av læreplanen er psykisk helse inkludert: «Folkehelse og livsmestring som tverrfaglig tema i skolen skal gi elevene kompetanse som fremmer god psykisk og fysisk helse, og som gir muligheter til å ta ansvarlige livsvalg» (Kunnskapsdepartementet 2017, side 13). Psykisk helse er spesifikt omtalt som aktuelt område innan temaet. Dei nye læreplanane for faga er ikkje ferdige, men i følgje Meld. St. 28 skal temaet Folkehelse og livsmestring inn i allereie eksisterande fag (2015-2016). Psykisk helse blir såleis ikkje eit eige fag i skulen.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.relation.urihttp://www.fpkf.no/wp-content/uploads/2018/09/Psykisk-helse.pdf
dc.titlePsykisk helse på timeplanen : kva meiner elevane?en_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber23-31en_US
dc.source.volume53en_US
dc.source.journalPsykologi i kommunen (PIK)en_US
dc.source.issue4en_US
dc.identifier.cristin1619346
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel