Hvordan kan Clausenengen ungdomshjem tilrettelegge for best mulig samarbeid med skolen rundt den enkelte ungdom?
dc.contributor.author | Schanzenbecher, Vibeke | |
dc.contributor.author | Ugelstad, Mari L. | |
dc.contributor.author | Jegthaug, Tove | |
dc.contributor.author | Helseth, Johny | |
dc.contributor.author | Fremming, Bente | |
dc.date.accessioned | 2012-05-14T10:45:58Z | |
dc.date.available | 2012-05-14T10:45:58Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/153280 | |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Molde | no_NO |
dc.subject | Psykososialt arbeid | no_NO |
dc.subject | Ungdom | no_NO |
dc.subject | Ungdomshjem | no_NO |
dc.subject | Dialogkonferanse | no_NO |
dc.subject | Skole | no_NO |
dc.subject | Samarbeid | no_NO |
dc.title | Hvordan kan Clausenengen ungdomshjem tilrettelegge for best mulig samarbeid med skolen rundt den enkelte ungdom? | no_NO |
dc.type | Student paper, others | no_NO |