Blar i Videreutdanning i miljøarbeid og tverrprofesjonalitet på utgivelsesdato
Viser treff 1-20 av 21
-
Tilrettelegging for fysisk aktivitet hos mennesker med utviklingshemming
(Student paper, others, 2016) -
Slå meg på. Multifunksjonshemning og en mulighet for påvirkning av eget livsmiljø
(Student paper, others, 2016) -
Alternativ og supplerende kommunikasjon - faktorer som kan bidra til god kommunikasjon
(Student paper, others, 2016) -
Det er ikke bare ved dårlige resultater vi bør evaluere. En systematisk gjennomgang av et pågående miljøtiltak.
(Student paper, others, 2020) -
Hvordan skal ASK implementeres?
(Student paper, others, 2020) -
Ulike utfordringer tjenesteytere møter på i arbeid med eldre mennesker med utviklingshemning
(Student paper, others, 2020) -
Utfordrende atferd, utviklingshemming og autisme – hva har tilnærming å si?
(Student paper, others, 2020) -
Ernæringsarbeid for personer med utviklingshemming - hvordan gi bistand til endring
(Student paper, others, 2022) -
Overgangen fra ungdomsskole til videregående skole for elever med autismespekterforstyrrelse
(Student paper, others, 2022) -
Korleis kan forhold ved tenesteytaren påverke forståinga av bruk av tvang og makt ovanfor personar med utviklingshemming?
(Student paper, others, 2022) -
Foreldrefokusert PAS
(Student paper, others, 2024) -
Gode tjenester og et godt arbeidsmiljø - to sider av samme sak (FAFO 2019:32)
(Student paper, others, 2024) -
Elever med reaktiv tilknytningsforstyrrelse - hvordan skape et godt læringsmiljø
(Student paper, others, 2024) -
Emosjonelt stress blant helsepersonell i hjemmetjenesten: Tiltak for reduksjon av belastning i møte med utfordrende situasjoner
(Student paper, others, 2024) -
Aggressjonsproblematikk i helsetjenester
(Student paper, others, 2024) -
TEACCH-metoden for mestring og læring hos barn med autismespekterforstyrrelser
(Student paper, others, 2024) -
Konsekvenser av arbeidsrelatert vold mot tjenesteytere
(Student paper, others, 2024) -
Hvilken rolle spiller kommunikasjonspartneren for ASK-brukeren?
(Student paper, others, 2024)