Blar i Høgskolen i Molde på tittel
Viser treff 1414-1433 av 2709
-
Kommunikasjon med mennesker som har diagnosen demens
(Bachelor thesis, 2011) -
Kommunikasjon med personer som har diagnosen demens ved Alzheimers sykdom
(Bachelor thesis, 2016) -
Kommunikasjon, adferd og samhandling
(Bachelor thesis, 2012) -
Kommunikasjonens betydning for livskvalitet til personer med demens og en utfordrende adferd
(Student paper, others, 2012) -
Komplementær behandling for cytostatikaindusert kvalme hos pasienter med kreft
(Bachelor thesis, 2010) -
Komplementær behandling ved kroniske smerter
(Bachelor thesis, 2011) -
Konkurranseutsetting av én offentlig tjeneste
(Bachelor thesis, 2018) -
Konsekvenser av en eventuell sammenslåing av Troms politidistrikt
(Bachelor thesis, 2014) -
Kontakthypotesen og betydningen for tverrprofesjonell samarbeidslæring
(Bachelor thesis, 2021) -
Kontinuitet og internasjonal erfaring i fotball - faktorer som påvirker lagprestasjonen til et landslag?
(Bachelor thesis, 2016) -
Koordinatorordninger som samordningstiltak : tre mulige paradokser
(Chapter, 2019)Koordinatorordninger i helsetjenesten er temaet for dette kapittelet, der vi undersøker både bakgrunnen for og spesielle utfordringer ved denne typen samordningstiltak. Det teoretiske utgangspunktet er Luhmanns systemteori ... -
Koordinators rolle i arbeid med individuell plan
(Bachelor thesis, 2012) -
Koordinering i en entreprenørbedrift : Et casestudie av Axess AS
(Master thesis, 2009) -
Korleis kan eg som miljøterapeut bruke sjølvpsykologi til å forstå og møte ein pasient med utfordrande adferd?
(Student paper, others, 2012) -
Korleis kan enkelte rammebetingelsar i kommunen kan påverke moglegheitene for endring hos marginaliserte ungdom
(Student paper, others, 2020) -
Korleis kan forhold ved tenesteytaren påverke forståinga av bruk av tvang og makt ovanfor personar med utviklingshemming?
(Student paper, others, 2022) -
Korleis kan miljøterapi og aktivitet/arbeid bidra til at ungdom med utfordringar vert sjef i eige liv?
(Student paper, others, 2020)